Als u een klant bent in de Europese Economische Ruimte (EER), krijgt u 28 kalenderdagen de tijd om uw bestelling te annuleren omdat u van gedachten bent veranderd. Deze annuleringstermijn gaat in op de dag dat u alle artikelen van uw bestelling heeft ontvangen. Ontdek hier hoe u uw artikel(en) kunt retourneren met behulp van ons eenvoudig retourproces in 3 stappen.
Als u gebrekkige artikelen ontvangt, kunt u ook het recht hebben om deze artikelen te retourneren en ons te vragen deze te repareren of te vervangen of om uw geld terug te krijgen.
• Artikelen moeten binnen 28 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
• Artikelen moeten ongedragen en ongewassen zijn.
• Piercing-sieraden kunnen om gezondheids- en hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
• Ondergoed en zwemkleding kunnen alleen worden geretourneerd als de hygiëneverzegeling niet is verwijderd.
• Schoonheidsproducten en accessoires kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.
• Schoenen moeten binnenshuis worden uitgeprobeerd.
• Alle etiketten moeten aan de artikelen zijn bevestigd.
Als u defecte producten ontvangt heeft u het recht om deze terug te sturen en ons om een reparatie, vervanging of terugbetaling te vragen.
ANNULERING VAN EEN OVEREENKOMST IN HET KADER VAN DE REGELGEVING INZAKE CONSUMENTENOVEREENKOMSTEN
Als u een klant bent in de EER, krijgt u 14 dagen de tijd om uw overeenkomst met ons te annuleren
Deze periode van twee weken gaat in vanaf de dag na ontvangst van uw bestelling (of vanaf de dag nadat u het laatste artikel van uw bestelling heeft ontvangen). U dient ons schriftelijk op de hoogte te stellen van uw annulering – vul gewoon dit formulier in waar u ook details vindt over hoe u uw artikel(en) kunt retourneren.
Er zijn nog een aantal andere manieren om uw contract met ons te annuleren. U vindt deze alternatieve methoden hieronder: